:Dmimyiubitadetoti:D

joi, 9 aprilie 2009








Avem timp pentru toate.




> Sa dormim, sa alergam in dreapta si-n stanga,
> sa regretam c-am gresit si sa gresim din nou,
> sa-i judecam pe altii si sa ne absolvim pe noi
> insine,
> avem timp sa citim si sa scriem,
> sa corectam ce-am scris, sa regretam ce-am scris,
> avem timp sa facem proiecte si sa nu le respectam,
> avem timp sa ne facem iluzii si sa rascolim prin
> cenusa lor mai tarziu.
> Avem timp pentru ambitii si boli,
> sa invinovatim destinul si amanuntele,
> avem timp sa privim norii, reclamele sau un accident
> oarecare,
> avem timp sa ne-alungam intrebarile, sa amanam
> raspunsurile,
> avem timp sa sfaramam un vis si sa-l reinventam,
> avem timp sa ne facem prieteni, sa-i pierdem,
> avem timp sa primim lectii si sa le uitam
> dupa-aceea,
> avem timp sa primim daruri si sa nu le-ntelegem.
> Avem timp pentru toate.
> Nu e timp doar pentru putina tandrete.
> Cand sa facem si asta - murim.
> Am invatat unele lucruri in viata pe care vi le
> impartasesc si voua !!
> Am invatat ca nu poti face pe cineva sa te iubeasca
>Tot ce poti face este sa fii o persoana iubita.
> Restul ... depinde de ceilalti.
> Am invatat ca oricat mi-ar pasa mie
> Altora s-ar putea sa nu le pase.
> Am invatat ca dureaza ani sa castigi incredere
> Si ca doar in cateva secunde poti sa o pierzi
> Am invatat ca nu conteaza CE ai in viata
> Ci PE CINE ai.
> Am invatat ca te descurci si ti-e de folos farmecul
> cca 15 minute
> Dupa aceea, insa, ar fi bine sa stii ceva.
> Am invatat ca nu trebuie sa te compari cu ceea ce
> pot altii mai bine sa faca
> Ci cu ceea ce poti tu sa faci
> Am invatat ca nu conteaza ce li se intampla
> oamenilor
> Ci conteaza ceea ce pot eu sa fac pentru a rezolva
> Am invatat ca oricum ai taia
> Orice lucru are doua fete
> Am invatat ca trebuie sa te desparti de cei dragi cu
> cuvinte calde
> S-ar putea sa fie ultima oara cand ii vezi
> Am invatat ca poti continua inca mult timp
> Dupa ce ai spus ca nu mai poti
> Am invatat ca EROI sunt cei care fac ce trebuie,
> cand trebuie
> Indiferent de consecinte
> Am invatat ca sunt oameni care te iubesc
> Dar nu stiu s-o arate
> Am invatat ca atunci cand sunt suparat am dreptul sa
> fiu suparat
> Dar nu am dreptul sa fiu si rau
> Am invatat ca prietenia adevarata continua sa existe
> chiar si la distanta
> Iar asta este valabil si pentru iubirea adevarata
> Am invatat ca, daca cineva nu te iubeste cum ai vrea
> tu
> Nu inseamna ca nu te iubeste din tot sufletul.
> Am invatat ca indiferent cat de bun iti este un
> prieten
> Oricum te va rani din cand in cand
> Iar tu trebuie sa-l ierti pentru asta.
> Am invatat ca nu este intotdeauna de ajuns sa fii
> iertat de altii
> Cateodata trebuie sa inveti sa te ierti pe tine
> insuti
> Am invatat ca indiferent cat de mult suferi,
> Lumea nu se va opri in loc pentru durerea ta.
> Am invatat ca trecutul si circumstantele ti-ar putea
> influenta personalitatea
> Dar ca TU esti responsabil pentru ceea ce devii
> Am invatat ca, daca doi oameni se cearta, nu
> inseamna ca nu se iubesc
> Si nici faptul ca nu se cearta nu dovedeste ca se
> iubesc.
> Am invatat ca uneori trebuie sa pui persoana pe
> primul loc > Si nu faptele sale
> Am invatat ca doi oameni pot privi acelasi lucru
> Si pot vedea ceva total diferit
> Am invatat ca indiferent de consecinte
> Cei care sunt cinstiti cu ei insisi ajung mai
> departe in viata
> Am invatat ca viata iti poate fi schimbata in cateva
> ore
> De catre oameni care nici nu te cunosc.
> Am invatat ca si atunci cand crezi ca nu mai ai
> nimic de dat
> Cand te striga un prieten vei gasi puterea de a-l
> ajuta.
> Am invatat ca scrisul
> Ca si vorbitul
> Poate linisti durerile sufletesti
> Am invatat ca oamenii la care tii cel mai mult
> Iti sunt luati prea repede ...
> Am invatat ca este prea greu sa-ti dai seama
> Unde sa tragi linie intre a fi amabil, a nu rani
> oamenii si a-ti sustine parerile.
> Am invatat sa iubesc
> Ca sa pot sa fiu iubit.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rose:X:)